Monday, February 4, 2008

Lawatan Ke Johor Bahru

Kepada pelajar-pelajar sekelian....

Kemungkinan pada tahun ini Persatuan Bahasa dan Budaya Melayu Maktab Rendah Victoria menganjurkan lawatan Sambil belajar ( Learning Journey) ke Johor Baru pada Hari Sabtu 29 Mac 2008 bermula dari 7 pagi hinggalah jam 8.30 malam.Cikgu Marliza akan memimpin rombongan ini.Pelajar-pelajar yang mengikuti romobongan ini adalah pelajar MSP 1.
MSP 2.
IP1.
IP2
JC1
JC2
dan ahli-ahli dan jawatankuasa MCS.

Pelajar-pelajar diharapkan dapat memberikan butiran-butiran berikut untuk kegunaan pejabat iaitu;

a)International Passport ....mempunyai keizinan membuat perjalanan lebih dari enam bulan.Cuba lihat expiry date International passport anda.Sekiranyanya passport anda hanya mempunyai jangka masa ke bawah enam bulan untuk membuat perjalanan atau pengembaraan.. sila ke pejabat ICA untuk menghidup masa perjalanan lebih dari 6 bulan.
b) Tarikh lahir
c) Jantinan
d) No IC

Pelajar-pelajar IP juga akan mengadakan lawatan ke Taman Warisan Istana Kampung Glam pada 22 Februari 2008 , hari Jumaat jam 2.30 petang.

2 comments:

Unknown said...


Assalamualaikum Tuan/Puan.

Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi kami di:

KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
Tour operator & Travel Agency

Kami memberikan pengkhidmatan tour ground handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati di Indonesia. Kami arrange secara profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour dan Bali Muslim Tour.

Contact person : Amsyahril
Mobile : +6285263007445
E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.

Unknown said...

Ok.